vineri, 28 martie 2014

Atelier de creatie la Scoala Sfantul Nicolae din Tg Jiu





Astazi am avut o zi minunata! M-ati intreba de ce... in Tg Jiu vremea nu este chiar frumoasa. Ploua neincetat cu stropi marunti si reci de la primele ore ale zilei. Azi am vazut zambete... Multe zambete! Nu cred ca exista un dar mai mare decat acela de a aduce zambetul pe chipul unui copil! Si unde poti vedea multe zambete la un loc? Va spun un secret! O clasa de copii minunati de la Scoala Sf. Nicolae din Tg Jiu.

Intrand in scoala am inceput sa retraiesc acele momente traite candva, momente in care la randul meu intram in fiecare dimineata cu ghiozdanul in spate in curtea scolii, momente in care mergeam cu drag la scoala... 

Am ajuns in clasa si 25 de priviri curioase m-au intampinat cu un mare si cald "Buna ziua!" Doamna Denisa, invatatoarea acestor minunati copii le-a spus ca astazi vor invata ceva nou. Am incercat in primul rand sa le explic ce este acela un produs handmade prezentandu-le cateva proiecte realizate de mine si le-am spus o poveste... povestea Pastelui vazuta prin ochii mei si transpusa in felicitarile de Paste pe care vi le-am prezentat intr-o postare anterioara (link postare felicitari Paste - http://handmadebyank.blogspot.ro/2014/03/felicitari-paste.html). 

Am vorbit si despre snurul de bumbac lucrat manual in culorile galben, maro si vernil care accesorizeaza unele felicitari si despre povestea acestor culori. Galbenul reprezinta lumina, lumina soarelui, Sfanta Lumina din noaptea Invierii ... acea lumina fara de care natura reprezentata de dealuri, munti, campii, pamant (maro) si paduri nu ar reinvia neincetat la viata in fiecare an... 

Am ales sa le si prezint modul de realizare al unei felicitari pe care o vor putea face si ei singuri acasa. Fiecare detaliu pe care l-am asezat pe corpul felicitarii a fost atent monitorizat de micii curiosi! A venit apoi randul lor iar creativitatea copiilor m-a surprins! A fost o experienta frumoasa!  Fiecare a "scris" povestea sa prin felicitarea pe care a realizat-o. Si pentru ca o imagine face mai mult decat o suta de cuvinte, va prezint cateva imagini cu acesti copii deosebiti! O zi minunata sa aveti! 






"Mai vreţi miracole? Nu vă ajunge un nor, o frunză, un zâmbet de copil?"  Unul din citatele mele preferate...
Am realizat pentru copii acest tip de felicitare. Originalul a ramas la ei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu